Abstract | Iz Uvoda:
Krećemo li od kraja prema početku, dopustit ćemo realiziranom da nam otkriva potencijal prošloga. Ploveći u oceanu informacija, danas se sjećamo vremena kada je informacija bila zabranjivana, cenzurirana, opasna, učinkovita, odnosno kada su umjetničko djelo ili knjiga - bili rijetkost.
Ključ za otkrivanje manipulacija starih medija u novim je medijima. Razumijevanje današnjih manipulacija baca svjetlo na vremena zabrana, cenzure, jednoumlja, oskudnosti komunikacijskih sredstava. Prošlost se uvijek bolje vidi s distance; stari se mediji bolje razumiju iz novih koji ih uzimaju kao svoj materijal za obradu.
Zatvoren u dnevni boravak, suvremeni potrošač medija, dio je nove mase ujedinjene mehanizmima elektroničke povezanosti. Osoba je to koju reklame uče da ne vjeruje predmetu nego predodžbi
koja će vjerovati kako vidjeti znači već i shvatiti.
Načelo trgovine robama osvojilo je svijet. Robom su postali i informacija, i reklama, i nastup znanstvenika, i rat, i spektakli, i politika ... |