Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. urn:nbn:hr:189:813531
Mršić, S. (2019). Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:813531
Mršić, Sarah. "Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:813531
Mršić, Sarah. "Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:813531
Mršić, S. (2019). 'Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 05 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:813531
Mršić S. Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:813531
S. Mršić, "Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:813531