Kršul, K. (2021). Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul, Karla. "Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul, Karla. "Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul, K. (2021). 'Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul K. Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
K. Kršul, "Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421