master's thesis
Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, Sandra
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Eđut, S. (2019). Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, Sandra. "Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, Sandra. "Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut, S. (2019). 'Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

Eđut S. Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526

S. Eđut, "Montessori pedagogija u diskursu obrazovne neuroznanosti: dileme, mogućnosti i komparacija", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:610526