Lisjak, L. (2020). Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak, Lara. "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak, Lara. "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak, L. (2020). 'Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
Lisjak L. Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476
L. Lisjak, "Razlika u mišljenjima učitelja i budućih učitelja o opisnom ocjenjivanju u razrednoj nastavi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:189476