master's thesis
Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019.
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. urn:nbn:hr:147:046823

Kos-Harjač, Stella
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Pedagogy and Didactics

Cite this document

Kos Harjač, S. (2020). Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019. (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:046823

Kos Harjač, Stella. "Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:046823

Kos Harjač, Stella. "Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:046823

Kos Harjač, S. (2020). 'Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019.', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 13 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:046823

Kos Harjač S. Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019. [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 July 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:046823

S. Kos Harjač, "Kreativnost u nastavi hrvatskog jezika osnovnog obrazovanja: studija slučaja književne manifestacije Draga domača rieč u razdoblju od 2002. do 2019.", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:046823