master's thesis
Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, Andreja
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Kovačić, A. (2019). Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, Andreja. "Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, Andreja. "Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, A. (2019). 'Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 27 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić A. Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 December 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

A. Kovačić, "Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962