prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. urn:nbn:hr:147:966718

Vujnović, Andrea
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Kinesiology Education

Cite this document

Vujnović, A. (2019). Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:966718

Vujnović, Andrea. "Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:966718

Vujnović, Andrea. "Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:966718

Vujnović, A. (2019). 'Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:966718

Vujnović A. Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:966718

A. Vujnović, "Utjecaj šestomjesečnih kinezioloških aktivnosti na usavršavanje motoričkih znanja u djece dobi od 12 do 24 mjeseca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:966718