Špoljarić, Ž. (2020). Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364
Špoljarić, Željka. "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364
Špoljarić, Željka. "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364
Špoljarić, Ž. (2020). 'Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364
Špoljarić Ž. Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364
Ž. Špoljarić, "Usporedba procjene samostalnosti kod djece u tradicionalnim i Montessori programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:135364