master's thesis
Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. urn:nbn:hr:147:514569

Mayer, Antonia
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Mayer, A. (2020). Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:514569

Mayer, Antonia. "Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:514569

Mayer, Antonia. "Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:514569

Mayer, A. (2020). 'Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 03 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:514569

Mayer A. Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 June 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:514569

A. Mayer, "Izazovi višejezičnog razvoja iz perspektive višejezičnih govornika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:514569