undergraduate thesis
Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. urn:nbn:hr:147:843563

Pušić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of English Language Teacher Education

Cite this document

Pušić, I. (2016). Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:843563

Pušić, Iva. "Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:843563

Pušić, Iva. "Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:843563

Pušić, I. (2016). 'Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 30 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:843563

Pušić I. Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 August 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:843563

I. Pušić, "Analiza stručnih termina na engleskome jeziku kojima se opisuju nepoželjni oblici ponašanja i njihovih utjecaja na interakciju djece predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:843563