Heraković, K. (2020). Komparativni prikaz zastupljenosti igre u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:719354
Heraković, Katja. "Komparativni prikaz zastupljenosti igre u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:719354
Heraković, Katja. "Komparativni prikaz zastupljenosti igre u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:719354
Heraković, K. (2020). 'Komparativni prikaz zastupljenosti igre u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 06 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:719354
Heraković K. Komparativni prikaz zastupljenosti igre u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 November 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:719354
K. Heraković, "Komparativni prikaz zastupljenosti igre u kurikulumima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:719354