Fabijanić, I. (2021). Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:757966
Fabijanić, Iva. "Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:757966
Fabijanić, Iva. "Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:757966
Fabijanić, I. (2021). 'Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:757966
Fabijanić I. Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:757966
I. Fabijanić, "Povezanost nekih aspekata doživljaja nastave na daljinu, osobina ličnosti i subjektivne dobrobiti studenata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:757966