prikaz prve stranice dokumenta Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. urn:nbn:hr:147:948904

Pejnović, Lorena
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Pejnović, L. (2022). Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:948904

Pejnović, Lorena. "Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:948904

Pejnović, Lorena. "Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:948904

Pejnović, L. (2022). 'Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:948904

Pejnović L. Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:948904

L. Pejnović, "Relacije funkcionalnog kapaciteta i indikatora pretilosti kod učenika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:948904