Petrović, A. (2022). Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović, Anamarija. "Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović, Anamarija. "Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović, A. (2022). 'Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
Petrović A. Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314
A. Petrović, "Razlike između funkcionalnog kapaciteta djece predškolske dobi i stupnja uhranjenosti", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:642314