Carek, T. (2017). Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek, Tina. "Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek, Tina. "Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek, T. (2017). 'Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
Carek T. Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622
T. Carek, "Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja predškolskog djeteta s ispodprosječnim intelektualnim funkcioniranjem", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:226622