prikaz prve stranice dokumenta Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. urn:nbn:hr:147:201079

Matić, Josipa
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Matić, J. (2017). Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079

Matić, Josipa. "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079

Matić, Josipa. "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079

Matić, J. (2017). 'Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079

Matić J. Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079

J. Matić, "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079