Matić, J. (2017). Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić, Josipa. "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić, Josipa. "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić, J. (2017). 'Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
Matić J. Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079
J. Matić, "Važnost pripreme uključivanja djeteta s down sidromom iz predškolskog sustava u osnovnoškolski sustav odgoja i obrazovanja", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:201079