undergraduate thesis
Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. urn:nbn:hr:147:475314

Dubić, Mihaela
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Dubić, M. (2023). Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314

Dubić, Mihaela. "Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314

Dubić, Mihaela. "Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314

Dubić, M. (2023). 'Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314

Dubić M. Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2023 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314

M. Dubić, "Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314