Novosel, D. (2023). Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel, Doroteja. "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel, Doroteja. "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel, D. (2023). 'Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 25 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel D. Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2023 [cited 2024 December 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
D. Novosel, "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622