Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. urn:nbn:hr:147:646037
Kuntin Begović, P. (2024). Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:646037
Kuntin Begović, Petra. "Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:646037
Kuntin Begović, Petra. "Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:646037
Kuntin Begović, P. (2024). 'Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:646037
Kuntin Begović P. Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:646037
P. Kuntin Begović, "Doprinos mišljenja učitelja o obilježjima učiteljske profesije i učitelja kao profesionalca te percipirane organizacijske podrške u objašnjenju zadovoljstva poslom", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:646037