Oraić, I. (2024). Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić, Iva. "Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić, Iva. "Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić, I. (2024). 'Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 15 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
Oraić I. Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2025 January 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441
I. Oraić, "Uloga i mogućnosti odgojitelja u prepoznavanju osobitosti i poticanju govorno-glasovno jezičnih sposobnosti kod predškolske djece", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:696441