Šporčić, N. (2024). Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić, Nika. "Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić, Nika. "Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić, N. (2024). 'Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
Šporčić N. Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927
N. Šporčić, "Digitalna revolucija u školama: izvannastavne aktivnosti medijske pismenosti kao alternativa sadržajima TikToka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:982927