master's thesis
Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. urn:nbn:hr:147:178316

Perković, Marija
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Perković, M. (2018). Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316

Perković, Marija. "Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316

Perković, Marija. "Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316

Perković, M. (2018). 'Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316

Perković M. Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316

M. Perković, "Primjena strategija za razvoj kognitivnih sposobnosti učenika u nastavi Prirode i društva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:178316