master's thesis
Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, Anamaria
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Psychology

Cite this document

Glatki, A. (2018). Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, Anamaria. "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, Anamaria. "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki, A. (2018). 'Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 30 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

Glatki A. Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 December 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467

A. Glatki, "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467