Lizatović, J. (2018). Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B) (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović, Josipa. "Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović, Josipa. "Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović, J. (2018). 'Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
Lizatović J. Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B) [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275
J. Lizatović, "Jeziĉno-komunikacijski ishodi nastave u dvojeziĉnome hrvatsko-mađarskome programu (model B)", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:423275