prikaz prve stranice dokumenta Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2024. urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, Filip
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Tolić, F. (2024). Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, Filip. "Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, Filip. "Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, F. (2024). 'Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić F. Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2024 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

F. Tolić, "Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361