Bakota, A. (2021). Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota, Anja. "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota, Anja. "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota, A. (2021). 'Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota A. Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2021 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
A. Bakota, "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864