Mravunac, L. (2021). Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac, Luka. "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac, Luka. "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac, L. (2021). 'Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac L. Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
L. Mravunac, "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944