Širjan, D. (2022). Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five" (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan, Dijana. "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan, Dijana. "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan, D. (2022). 'Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan D. Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five" [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2022 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
D. Širjan, "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737