Buntak, M. M. (2023). Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak, Marija Magdalena. "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak, Marija Magdalena. "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak, M. M. (2023). 'Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak MM. Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2023 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
M. M. Buntak, "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384