Curić, M. (2024). Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić, Mirna. "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić, Mirna. "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić, M. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
Curić M. Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2024 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021
M. Curić, "Utjecaj društvenih mreža na promociju i reputaciju turističke destinacije", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:543021