prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana
University of Dubrovnik
Faculty of Media and Public Relations

Cite this document

Njirić, M. (2017). Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, Marijana. "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić, M. (2017). 'Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

Njirić M. Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2017 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015

M. Njirić, "Uloga društvenih mreža u marketingu kulturnih ustanova na primjeru Kazališta Marina Držića", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:211015