prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2018. urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, Lora
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Gašpar, L. (2018). Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, Lora. "Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, Lora. "Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar, L. (2018). 'Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 08 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

Gašpar L. Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948

L. Gašpar, "Upravljanje markom na primjeru kompanije Kraš", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:677948