Srhoj, I. (2018). Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj, Iva. "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj, Iva. "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj, I. (2018). 'Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
Srhoj I. Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081
I. Srhoj, "Odnos zadovoljstva i lojalnosti potrošača s obzirom na vrijednost proizvoda - primjer kamp proizvoda", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:347081