Mantalica, V. (2018). Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica, V. (2018). 'Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
Mantalica V. Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207
V. Mantalica, "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207