prikaz prve stranice dokumenta Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2018. urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko
University of Dubrovnik
Department of Economics and Business Economics

Cite this document

Mantalica, V. (2018). Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama (Master's thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, Vicko. "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama." Master's thesis, University of Dubrovnik, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica, V. (2018). 'Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama', Master's thesis, University of Dubrovnik, accessed 08 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

Mantalica V. Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama [Master's thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2018 [cited 2024 August 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207

V. Mantalica, "Marketinški pristup upravljanju turističkim manifestacijama", Master's thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:921207