prikaz prve stranice dokumenta Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2019. urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, Amar
University of Dubrovnik
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Omerčahić, A. (2019). Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice (Undergraduate thesis). Dubrovnik: University of Dubrovnik. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, Amar. "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, Amar. "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice." Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić, A. (2019). 'Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice', Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

Omerčahić A. Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice [Undergraduate thesis]. Dubrovnik: University of Dubrovnik; 2019 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272

A. Omerčahić, "Turistička destinacija - razvoj i prostorna dimenzija temeljne marketinške jedinice", Undergraduate thesis, University of Dubrovnik, Dubrovnik, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:155:367272