master's thesis
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije
Koprivnica: University North, 2018. urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Institutional repository: University North Digital Repository

Cite this document

Topolnjak, I. (2018). Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, Ivana. "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije." Master's thesis, University North, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak, I. (2018). 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

Topolnjak I. Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2018 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972

I. Topolnjak, "Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:765972