Abstract | Diplomski rad pod nazivom Zadovoljstvo zaposlenika malih poduzeća sastoji
se od dva dijela, prvi dio je teoretski, drugi dio odnosi se na istraživanje, te
sažetak, uvod, zaključak, te popisi slika, tablica, grafikona i literature.
Prvi dio sastoji se od tri poglavlja, a odnosi se na teoriju, definicije poduzeća,
motivacije, zadovoljstva te prezentiranje različitih motivacijskih teorija koje se
nalaze u stručnoj literaturi koja se koristila kod pisanja ovog diplomskog rada.
Zaposlenici su važni jer pokreću poduzeće, imaju ideje, nude rješenja,
postižu nevjerojatne rezultate, smanjuju troškove proizvodnje, a time i
povećavaju, maksimaliziraju dobit. Menadžment ljudskih potencijala treba
omogućiti da ljudi budu zadovoljni poslom, uvjetima rada, da budu motivirani
za rad. Kvalitetan sustav motiviranja traži način da zadovolji potrebe i
motivira svoje zaposlenike. Nije važno samo da se privuku pravi ljudi u
poduzeće, već ih je potrebno i zadržati, te je potrebno primjenjvati djelotvorne
strategije motivacije, koje će moći omogućiti da pojedinac radi posao kojim je
zadovoljan te da razvija svoje vještine i kompetencije. Zadovoljstvo i
motivacija zaposlenih ključna su za današnja poduzeća. U većini naših
poduzeća ipak ne postoji kontinuirani sustav mjerenja zadovoljstva i
motivacije zaposlenih.
Drugi dio odnosi se na istraživanje, obradu podataka, prezentacija dobivenih
rješenja i donošenje zaključka. Ispitan je utjecaj međuljudskih odnosa i radnih
uvjeta na zadovoljstvo zaposlenika, utjecaj duljine staža u istom poduzeću na
zadovoljstvo zaposlenika te promjene u vanjskoj okolini, posebice promjene
u političkoj i ekonomskoj okolini koja utječe na zadovoljstvo zaposlenika.
Rezultati su prikazani u tablicama i grafički, te tekstualno objašnjeni.
Na samom kraju rada nalazi se zaključak provedenog istraživanja i obrade
podataka. |
Abstract (english) | Master thesis named Employee satisfaction small businnes is consisted of
two parts, first part is theoretical, second part is research, then conclusion,
summaries and lists of pctures, tabels, charts and literature that was used in
writing this thesis.
First part is composed of three chapter and is completely theoretical. In this
part are written definitions of businesses, motivation and satisfaction and are
presented different motivation theories from literature that was used in
writting this master thesis.
Employees are imporatnt because they run company, have ideas, offer
solution, achiveing incredible results, reduce production costs and increase,
maximize profits. Human Resources Managmenet should allow people to be
satisfied with the job, working conditions, to be motivated to work. A quality
system to motivate seeks to met the needs and motivate their employees. It
is not just to attract the right people in the company, but have be retained and
need effective strategies applied by motivation, which will be able to enable
the individual to do a job which satisfied and to develop their skills and
competencies. Satisfaction and motivation of employees are cruciak for
today's busineses. In most of our busineses however there is no continuous
meansurament system and motivation of employees.
Second part is focused on research, date processing, presentation and
interpretation of calculated solutions and presentation of conclusions. It was
tested how human resources and working condition, how length of
employment in the same business and how changes in external environment,
especially in political and economic environment affect on employee
satisfaction. Results are presented in tables and charts with textual
explanation.
In end of thesis is the conclusion as a final thought of research and date
processing. |