Abstract | Čovjek, kao socijalno biće, biće koje radi, biće koje živi i proživljava, također se igra, te je igra,
iako naizgled ne-esencijalna za preživljavanje, u stvarnosti suštinski dio osobe kao cjeline i društva
samog. Ovaj rad vrti se oko igre u RPG obliku, naime upravo igra igranja uloga ona je koja
iskorištava potencijal uma tako da tjera igrača da se stavi u poziciju drugog i pretpostavi čitave
scenarije i potencijalne situacije, te ih odigra i, u suštini, ispriča priču u kolaboraciji sa drugima, čiji
pak umovi čine isto, ali rade na drugačiji način. Rad objašnjava što je to RPG, odakle je potekao,
koja je razlika između tabletopa i RPG-a i nudi moguće strategije igranja povučene iz same teorije
igara. Rad raspravlja o konfliktu između igrača i objašnjava rješenja ponuđena od strane teorije
igara.
Naposljetku, kolaborativno pričanje priče i igranje uloga nemoguće je bez priče, te ovaj rad
stoga također sadrži i scenarij za igru. Uz scenarij priložene su mape koje voditelj igre (DM) koristi
kako bi proveo igrače kroz avanturu njihovih života. |