Fajt, M. (2019). Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt, Martina. "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt, M. (2019). 'Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu', Master's thesis, University North, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
Fajt M. Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482
M. Fajt, "Strategije standardizacije i adaptacije u međunarodnom marketingu", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:279482