Kos, L. (2019). Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos, Leona. "Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos, Leona. "Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos, L. (2019). 'Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University North, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
Kos L. Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174
L. Kos, "Digitalno oglašavanje i Community management na primjeru trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:586174