Hodžić, M. (2019). Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić, Martina. "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije." Master's thesis, University North, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić, M. (2019). 'Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije', Master's thesis, University North, accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
Hodžić M. Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2019 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294
M. Hodžić, "Utjecaj zemlje podrijetla na izgradnju marke destinacije", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:991294