Martan, M. (2020). Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, Marija. "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama." Master's thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan, M. (2020). 'Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama', Master's thesis, University North, accessed 19 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
Martan M. Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2025 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546
M. Martan, "Uloga i značaj etičke marketinške komunikacije na društvenim mrežama", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:492546