Čopec, I. (2021). Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec, Irena. "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec, Irena. "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec, I. (2021). 'Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
Čopec I. Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761
I. Čopec, "Identitet marke proizvoda Ki-Ki voćne karamele - čimbenik uspješnog tržišnog položaja marke proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:002761