master's thesis
Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA
Koprivnica: University North, 2021. urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana
University North
University centre Varaždin
Department of Communicology and Public Relations

Institutional repository: University North Digital Repository

Cite this document

Arelić, I. (2021). Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, Ivana. "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA." Master's thesis, University North, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić, I. (2021). 'Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA', Master's thesis, University North, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

Arelić I. Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2021 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056

I. Arelić, "Utjecaj vizualnih komunikacija na ponašanje potrošača na primjeru tvrtke IKEA", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:166056