Piškorec, T. (2020). Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija (Undergraduate thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec, Tea. "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec, Tea. "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija." Undergraduate thesis, University North, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec, T. (2020). 'Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija', Undergraduate thesis, University North, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
Piškorec T. Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija [Undergraduate thesis]. Koprivnica: University North; 2020 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099
T. Piškorec, "Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija", Undergraduate thesis, University North, Koprivnica, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:342099