Title Vizualni identitet restorana "Wish&Fish"
Title (english) Visual identity of the restaurant "Wish&Fish"
Author Elena Lemić
Mentor Robert Geček (mentor)
Committee member Snježana Ivančić Valenko (predsjednik povjerenstva)
Committee member Robert Geček (član povjerenstva)
Committee member Predrag Krobot (član povjerenstva)
Granter University North (University centre Varaždin) (Department of Multimedia, Design and Application) Koprivnica
Defense date and country 2022-09-26, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline TECHNICAL SCIENCES Graphic Technology Processes of Graphic Reproduction
Abstract Vizualni identitet je sustav koji sadrži skup simbola, ikona, slika i boja koji se koriste za definiranje vizualnog izgleda tvrtke i njenih proizvoda. Riječ je o dizajnerskom rješenju koje kombinira grafičke simbole i riječi koje vizualno predstavljaju tvrtku, proizvod ili uslugu. To je cjelokupan izgled tvrtke, od promotivnih materijala, izgleda poslovnog prostora, izgleda ambalaže i etiketa do ovih dobro poznatih vizualnih elemenata kao što su logotipi , katalozi itd.
Logotipi služe za predstavljanje određene organizacije ili tvrtke kroz vizualnu sliku koju je lako razumjeti i prepoznati. Logotip općenito uključuje simbole, stilizirani tekst ili oboje. Logotipe često izrađuju grafički umjetnici u dogovoru s tvrtkom i marketinškim stručnjacima. Kao ključni dio identiteta organizacije, logotip mora pokušati komunicirati bit brenda tvrtke ili onoga što organizacija predstavlja. Zbog toga je dizajniranje logotipa kritičan posao za grafičkog dizajnera i često je kreativan proces koji zahtijeva istraživanje i konzultacije. Za međunarodne organizacije moraju se uzeti u obzir kulturne razlike u simbolizmu ili povezanosti boja. Logotip nije namijenjen objašnjavanju ili izravnoj prodaji tvrtke. Umjesto toga, njegova jedina svrha je identificirati tvrtku na način koji je pamtljiv i poznat.
Abstract (english) Visual identity is a system that contains a set of symbols, icons, images and colors that are used to define the visual appearance of a company and its products. It is a design solution that combines graphic symbols and words that visually represent a company, product or service. It is the entire look of your company, from promotional materials, the layout of the business premises, the layout of packaging and labels to these well-known visual elements such as logos, mobile applications, catalogs, etc.
Logos are used to represent a specific organization or company through a visual image that is easy to understand and recognize. A logo generally includes symbols, stylized text, or both. Logos are often created by graphic artists in consultation with the company and marketing experts. As a key part of an organization's identity, a logo must attempt to communicate the essence of the company's brand or what the organization stands for. This is why designing a logo is a critical job for a graphic designer and is often a creative process that requires research and consultation. For international organizations, cultural differences in symbolism or color association must be taken into account. The logo is not intended to explain or directly sell the company. Rather, its sole purpose is to identify the company in a way that is memorable and familiar.
Keywords
vizualni identitet
boja
logotip
brend
grafički simboli
Keywords (english)
visual identity
color
logo
brand
graphic symbols
Language croatian
URN:NBN urn:nbn:hr:122:520121
Study programme Title: Graphical Studies: Multimedia, Design and Application Study programme type: professional Study level: undergraduate Academic / professional title: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije (stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka multimedijske i grafičke tehnologije)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2022-11-15 13:47:29