master's thesis
Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda
Koprivnica: University North, 2022. urn:nbn:hr:122:603650

Petković, Melani
University North
University centre Varaždin
Department of Business Economics

Institutional repository: University North Digital Repository

Cite this document

Petković, M. (2022). Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda (Master's thesis). Koprivnica: University North. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603650

Petković, Melani. "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603650

Petković, Melani. "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda." Master's thesis, University North, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603650

Petković, M. (2022). 'Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda', Master's thesis, University North, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603650

Petković M. Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda [Master's thesis]. Koprivnica: University North; 2022 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603650

M. Petković, "Percepcija potrošača o društveno odgovornom poslovanju proizvođača kozmetičkih proizvoda i utjecaju na odabir kozmetičkog proizvoda", Master's thesis, University North, Koprivnica, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:122:603650