Abstract | U ovom diplomskom radu definirani su i objašnjeni pojmovi logistike, distribucije i opskrbnih
lanaca. Za ispravno razumijevanje logistike i distribucije te njihovog međusobnog odnosa od
posebnog su značaja sadržaji koji su u ovom radu obrađeni, a odnose se na povezanost i odnos
logistike i distribucije te njihove karakteristike, ciljeve i zadatke.
Logistika kao sastavni dio svakog poslovnog sustava, u sve zahtjevnijim uvjetima poslovanja i
konkurencije, traži nove pravce efikasnog i racionalnog poslovanja, prilagođavajući se
zahtjevima tržišta i potrošača. U takvim uvjetima poslovanja, ključno mjesto u logistici i
distribuciji imaju logističko distributivni centri, koji predstavljaju mjesta s najvećim stupnjem
integracije logističkih aktivnosti, logističkih sustava te korisnika i nositelja logističkih usluga.
Ovaj rad obuhvaća teorijsku analizu poslovanja logističko distributivnih centara, osnovne
značajke i funkcije te organiziranje logističko distributivnih centara.
Na primjeru tvrtke Podravka, najveće hrvatske internacionalne prehrambene kompanije,
analiziraju se trenutni logističko distributivni sustavi tvrtke, njihove prednosti i nedostaci.
Skeniranjem vanjske, poslovne i unutarnje okoline utvrđuje se kontekst organizacije u kojem
ona djeluje te se preporučuju moguće strategije i daljnji pravac razvoja Logistike Podravke. Na
tom tragu predstavljen je i budući logističko distributivni centar Podravke, koji je u formiranju,
a koji bi trebao biti adekvatni odgovor na pitanje budućeg razvoja Logistike Podravke. |