master's thesis
Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije
Pula: University of Pula, 2016. urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Božac, S. (2016). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, S. (2016). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 19 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac S. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2025 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

S. Božac, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.