master's thesis
Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije
Pula: University of Pula, 2016. urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi
University of Pula
Faculty of economics and tourism "Dr. Mijo Mirković"

Cite this document

Božac, S. (2016). Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije (Master's thesis). Pula: University of Pula. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, Sandi. "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije." Master's thesis, University of Pula, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac, S. (2016). 'Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije', Master's thesis, University of Pula, accessed 02 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

Božac S. Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije [Master's thesis]. Pula: University of Pula; 2016 [cited 2024 September 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515

S. Božac, "Upravljanje kvalitetom kao dio društvene odgovornosti turističke destinacije", Master's thesis, University of Pula, Pula, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:137:317515